Dieses Jobangebot ist archiviert und steht nicht mehr zur Verfügung.
Vakante Jobangebote finden Sie unter Projekte.

Service Design Expert (m/f)

Eingestellt von Hays aus Mannheim, Universitätsstadt

Gesuchte Skills: Design, Blueprint, Designer, Support

Projektbeschreibung

REFERENZNUMMER:

336719/1

IHRE AUFGABEN:

-Support the teams with knowledge on service design techniques and tools
-Facilitates group thinking on understanding the underlying behaviors, feelings and motivations of customers (e.g. ethnographic research)
-Visualizes the Customer Journey and/or develops Service Blueprint
-Hands on approach to validate and iterate Customer Journey and/or Service Blueprint by experimentation
-Synthesizes, structures and prioritizes customer findings
-Connects customer findings to the Persona, Customer Journey and Service Blueprint
-Develop prototypes through quick and dirty prototyping (e.g. wireframes and visual design for experiments) together with the UX Designer
-Keeps a close eye on the design process

IHRE QUALIFIKATIONEN:

-Basic understanding of Agile and Lean Startup methodology
-Human-centered designer
-Able to bring in outside-in perspective
-Preferably experience in financial industry
-Experience with concepting, ideation, and iterative prototyping
-Ability to speak german and english language fluently

WEITERE QUALIFIKATIONEN:

Designer

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Hesseneck, Deutschland

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    4 MM++

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

Hays

  • Straße:

    Willy-Brandt-Platz 1-3

  • Ort:

    68161 Mannheim, Universitätsstadt, Deutschland