Dieses Jobangebot ist archiviert und steht nicht mehr zur Verfügung.
Vakante Jobangebote finden Sie unter Projekte.

SAP CRM Service Manager for Loyalty Management (m/f)

Eingestellt von Hays aus Mannheim, Universitätsstadt

Gesuchte Skills: Sap, Support, Abap

Projektbeschreibung

- Solutions supporting on CRM 7.0 (especially Loyalty Management)
- Manage service delivery from the IT Service Partner to support the LoB 19s according to the agreed KPIs in service area
- Manage the committed project portfolio into the RUN organization
- Continuous improvement of the service engagement in terms of operational efficiency, reducing TCO, support quality and customer satisfaction
- Perform customer engagement with stakeholders for IT application operation
- SAP CRM Sales Loyalty Management
- SAP ABAP OO and CRM WebUI
- English

Weitere Qualifikationen: IT consultant

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Baden-Wuerttemberg, Deutschland

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    4 MM

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

Hays

  • Straße:

    Willy-Brandt-Platz 1-3

  • Ort:

    68161 Mannheim, Universitätsstadt, Deutschland