Dieses Jobangebot ist archiviert und steht nicht mehr zur Verfügung.
Vakante Jobangebote finden Sie unter Projekte.

HR Service Desk Staff Member (m/f)

Eingestellt von Hays aus Mannheim, Universitätsstadt

Gesuchte Skills: Support, Sap

Projektbeschreibung

REFERENZNUMMER:

268123/1

IHRE AUFGABEN:

-Maintain all kinds of requests (calls/tickets) related to HR Admin Services - ticket resolution provided within SLA
-Perform service delivery according to the client's HR policies and standards
-Support HR business partners, line managers and employees in operational daily questions and ticket resolutions
-Support the HR administration service manager in operational HR administration tasks and issues
-May be involved in process creation, review, validation and implementation within HR Services Switzerland Operate the CISCO telephone hotline and treat customer requests
-Ensure appropriate QUEST ticketing tool usage

IHRE QUALIFIKATIONEN:

-Commercial degree, further education in the HR services area (personnel administrator or adequate education)
-Profound experience in HR or other administrative experience
-Experience with SAP HCM
-Experience with ticket tools
-Experience in working within a service environment
-Good English and German skills (both verbal and written), other language skills are beneficial, e.g. French or Italian

WEITERE QUALIFIKATIONEN:

Project assistant

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Basel, Schweiz

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    8 MM+

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

  • Kategorie:

    SAP Entwicklung, Sonstiges

  • Skills:

    support, sap

Hays

  • Straße:

    Willy-Brandt-Platz 1-3

  • Ort:

    68161 Mannheim, Universitätsstadt, Deutschland