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Helpdesk Agent/1st Level Supporter (m/f)

Eingestellt von Hays aus Mannheim, Universitätsstadt

Gesuchte Skills: Support, Client, Network

Projektbeschreibung

REFERENZNUMMER:

246930/11

IHRE AUFGABEN:

-Contact person for IT related problems, telephone issues and support requests
-1st level support for client/server, network and business applications applying ITIL best practices
-Assist the customers in making best use of the Google Suite
-Provide the end users with support regarding service orders (iOS and Windows)

IHRE QUALIFIKATIONEN:

-Excellent communication skills in German and English
-Good knowledge of Microsoft Windows 7 and Office Suite 2010
-Very good knowledge of Google Suite
-Basic knowledge of Apple OS
-ITIL Foundation Certification & knowledge of the HPSM ticketing tool is an advantage

WEITERE QUALIFIKATIONEN:

Helpdesk/support

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Basel, Schweiz

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    4 MM+

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

Hays

  • Straße:

    Willy-Brandt-Platz 1-3

  • Ort:

    68161 Mannheim, Universitätsstadt, Deutschland

  • Projekte:

    1.127 Projekte Alle anzeigen