Dieses Jobangebot ist archiviert und steht nicht mehr zur Verfügung.
Vakante Jobangebote finden Sie unter Projekte.

Communications and End User Experience Expert (m/f)

Eingestellt von Hays aus Mannheim, Universitätsstadt

Gesuchte Skills: Support, Online marketing, Marketing

Projektbeschreibung

REFERENZNUMMER:

330611/1

IHRE AUFGABEN:

-Design and support the implementation of the communication strategy
-Collect information on and analyze pain points to derive actions
-Follow-up with technical teams on agreed actions and drive implementation forward
-Create appealing presentations, web content and communication messages (newsletter, mailings, content) both in German and English
-Provide creative input to communication messages and be self-driven on execution tasks

IHRE QUALIFIKATIONEN:

-Excellent Communication Skills (online and offline)
-Ability to address Stakeholders on different levels (e.g. top management, back office)
-Good Understanding of End user Services (Hardware, Outlook, Network, End user support)

WEITERE QUALIFIKATIONEN:

Online marketing manager

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Hesseneck, Deutschland

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    5 MM++

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

Hays

  • Straße:

    Willy-Brandt-Platz 1-3

  • Ort:

    68161 Mannheim, Universitätsstadt, Deutschland