Dieses Jobangebot ist archiviert und steht nicht mehr zur Verfügung.
Vakante Jobangebote finden Sie unter Projekte.

Cisco Support Engineer

Eingestellt von Synectics

Gesuchte Skills: Support, Engineer

Projektbeschreibung

Responsible for the day to day operations, implementation, maintenance, administration, configuration, problem resolution and/or technical support for telephony, voice and or data voice infrastructure related hardware and software in a 24 x 7 environment.

SKILLS:

Cisco - UCCX Contact Center/Call routing, Cisco Call Manager - CM, Cisco CVP, Cisco ICM, Cisco IPIVR and QM, Cisco TAC, Cisco Technical Support, Cisco UCCE enterprise and express, Cisco Voice Gateway, Cisco WIM EIM VXML and Studio, Linux Operating System, Visio, Windows operating system, Bachelor Degree or equivalent experience. Requires ability to obtain security clearance.

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Englewood, Vereinigte Staaten

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    Keine Angabe

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

Synectics