Dieses Jobangebot ist archiviert und steht nicht mehr zur Verfügung.
Vakante Jobangebote finden Sie unter Projekte.

Administration Specialist

Eingestellt von Sentinel IT LLP

Gesuchte Skills: Support

Projektbeschreibung

Administration Specialist required for the following:

1) Assist in various requirements from employees within the office and take charge of events run from the office
2) Be back-up support to the office reception
3) Assist in admin checks including - facility check & report, goods purchase and collection, be supplier contact for the office
4) Resolve invoice problems for all office facility suppliers
5) Be onsite support for asset, accommodation and canteen of office.

Candidates must be Swiss Nationals or holding a Swiss C Permit.
Candidates should also speak German & English.

Projektdetails

  • Einsatzort:

    Schweiz

  • Projektbeginn:

    asap

  • Projektdauer:

    12 months +

  • Vertragsart:

    Contract

  • Berufserfahrung:

    Keine Angabe

Geforderte Qualifikationen

  • Kategorie:

    Sonstiges

  • Skills:

    support

Sentinel IT LLP